مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:102024-01-03ورزشي

سیره حضرت زهرا، الگویی جامع برای بشریت


مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان با بیان ابعاد متفاوت شخصیت حضرت زهرا (س)، افزود: سیره و منش این بانوی بزرگوار قطعا الگو و برنامه ای جامع برای بشریت است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان با بیان ابعاد متفاوت شخصیت حضرت زهرا (س)، افزود: سیره و منش این بانوی بزرگوار قطعا الگو و برنامه ای جامع برای بشریت است.

آزاده رجبی بعدازظهر امروز، 13 دی در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان که با حضور جمعی از بانوان فعال گلستانی در محل سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: تعداد 642 نفر برای شرکت در این کنگره ثبت نام کرده اند که آثار آنها در هشت حوزه بررسی می شود.

وی ثبت نام در این کنگره را آغازی برای شناسایی، قدردانی و بهره مندی از بانوان فعال و نخبه در عرصه های متفاوت بر شمرد و توضیح داد: ما در عرصه های علمی، پژوهشی و فناوری ، سیاستگذاری و حکمرانی، گفتمان سازی و رسانه، اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورزش بانوان فعالی داریم که معرفی آن ها صورت گرفت.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان مادران شهدا را اسوه صبر و استقامت دانست و خاطرنشان کرد: جهت تاکید بر لزوم تکریم این مادران دیدار با 995 مادر شهید در گلستان همزمان با سراسر کشور در این هفته در دستور کار معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره حضرت زهرا، الگویی جامع برای بشریت

سیره حضرت زهرا، الگویی جامع برای بشریت