مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 12:462024-01-04سياسي

تجلیل از 20 مادر برگزیده در چهارمین رویداد ملی «شکوه مادری»


همزمان با ایام باسعادت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اختتامیه چهارمین دوره رویداد ملی «شکوه مادری» با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار و از 20 مادر نمونه کشور که با داشتن کمتر از 40 سال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس رویداد ملی شکوه مادری که به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی اجرایی شده، گامی در جهت ترویج فرهنگ فرزندآوری و حمایت از جایگاه مادری در کشور است که با هدف کمک به جوانی جمعیت با تقویت نقش آفرینی خانواده ها پایه گذاری شده است.

اختتامیه چهارمین دوره این رویداد در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد و مادران برگزیده با حضور تولیت آستان قدس رضوی تجلیل شدند.

حجت الاسلام احمد مروی در این مراسم، نقش مادر را از مهم ترین عامل برای سلامت، تعالی و سعادت فرد، خانواده و اجتماع دانست و گفت: در دوران پهلوی و با نفوذ فرهنگ غربی، نقش بااهمیت، باعظمت و سرنوشت ساز مادری با هدف ستیز با بنیان خانواده، کم رنگ شد، به طوریکه امروز کمترکسی به ایفای نقش مهم مادری افتخار می کند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه انسان از دامان مادر به معراج می‎رسد، گفت: بهترین مهدکودک ها و مربیان نیز نمی توانند نقش مادر را برای کودک ایفا کنند، مهدکودک از مادر سلب مسئولیت نمی کند و نفس حضور و سخن گفتن مادر با کودک اثر وضعی منحصر به فردی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 20 مادر برگزیده در چهارمین رویداد ملی «شکوه مادری»

تجلیل از 20 مادر برگزیده در چهارمین رویداد ملی «شکوه مادری»