مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:302024-01-06سياسي

انتقاد چمران از وضعیت فعلی رفت و روب در پایتخت


رییس شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت رفت و روب در پایتخت گفت: شرایط در این بخش خوب نیست و امیدواریم هرچه سریع تر با اجرای طرح ها فضای بهتری در این حوزه ایجاد شود.

- رییس شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت رفت و روب در پایتخت گفت: شرایط در این بخش خوب نیست و امیدواریم هرچه سریع تر با اجرای طرح ها فضای بهتری در این حوزه ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در آیین آغاز عملیات اجرایی نظام تحول امور نظافت و مدیریت پسماند شهر تهران و بهره برداری از کارخانه بازیافت پسماندهای عمرانی و ساختمانی در قالب نودمین پویش امید و افتخار که پیش از ظهر امروز با حضور علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، پرویز سروری؛ نایب رییس شورای شهر تهران، حسین نظری؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران و جمعی از شهرداران مناطق در بوستان ولایت برگزار شد، با اشاره به نظافت و رفت و روب در شهر تهران گفت: وضعیت رفت و روب در پایتخت به هیچ عنوان مناسب نیست و علاوه بر گلایه شهروندان، ما نیز به این موضوع منتقد هستیم.

وی با طرح این پرسش که چه زمانی بساط زباله گردها در پایتخت جمع خواهد شد؟ اظهار کرد: وضعیت رفت و روب به هیچ عنوان مناسب نیست و نه تنها مردم بلکه شهرداری نیز خودش به این شرایط راضی نیست و هرچه سریع تر باید برنامه عملیاتی برای این موضوع اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد چمران از وضعیت فعلی رفت و روب در پایتخت

انتقاد چمران از وضعیت فعلی رفت و روب در پایتخت