مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 08:162024-01-13سياسي

وقتی «حاج قاسم» در کوران جنگ با عراقی ها صبحانه خورد


خبرگزاری فارس کرمان - علی اصغر نامجو: هر چند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک از توابع استان کرمان متولد شد اما در این بیش از چهل سال گذشته، شهری نبود که از نعمت وجودش بی نصیب بماند.

با شروع جنگ حاج قاسم در خرمشهر و دیگر مناطق عملیاتی در خط مقدم مبارزه با دشمن بود و تا آخرین ساعات جنگ در میدان مبارزه ماند و از مرزهای ایران اسلامی دفاع کرد تا عزت، صلابت و اقتدار کشورش را رقم بزند.

در مدت زمان کوتاهی بعد از دوران دفاع مقدس در مرزهای سیستان به دنبال امنیت بود تا این که منطقه جنوب شرق را از وجود اشرار و قاچاقچیان مسلح پاک کرد و امنیت را به مردم منطقه هدیه داد.

در ادامه در کرمان، کرمانشاه و لرستان به دنبال آبادانی و محرومیت زدایی بود و در تمام حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله خصوصا در جریان سیل خوزستان نقش شهید سلیمانی برجسته بود لذا مرد میدان لقبی برازنده و شایسته سردار دلهاست.

حاج قاسم ویژگی های اخلاقی منحصر به فردی داشت از جمله همیشه در هر عملیات و عرصه خدمت رسانی جلوتر از نیروها حرکت می کرد فضای کاری شهید سلیمانی با نیروهایش مثل یک خانواده و رابطه برادری بود.

همیشه در حرف هایش از مقام معظم رهبری می گفت از شجاعت و اقتدار ایشان برای نیروها مثال می زد فرمانده ای که تا لحظه شهادت بدون چون و چرا تحت امر ولایت و رهبری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «حاج قاسم» در کوران جنگ با عراقی ها صبحانه خورد

وقتی «حاج قاسم» در کوران جنگ با عراقی ها صبحانه خورد