مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:002023-12-29اقتصادي

ویژگی سومین هاب پتروشیمی پرهیز از خام فروشی و تکمیل زنجیره ارزش است


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: الگوی توسعه صنعت پتروشیمی در مکران منطبق بر سیاست پرهیز از خام فروشی و تکمیل زنجیره ارزش است.

- مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: الگوی توسعه صنعت پتروشیمی در مکران منطبق بر سیاست پرهیز از خام فروشی و تکمیل زنجیره ارزش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی شاهمیرزایی در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز 65 سال از آغاز عملیات اجرایی نخستین پتروشیمی ایران در سال 1337 می گذرد، اظهار کرد: صنعتی که پیش از انقلاب به طور کامل وابسته به خارج بود اما هم اکنون از سوی متخصصان داخلی اداره می شود.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت سالانه صنعت پتروشیمی ایران از حدود 2.

5 میلیون تن در سال 1357 تا پایان امسال از مرز 95 میلیون تن عبور می کند، گفت: با بهره برداری از ان جی ال 3100 همه گازهای مشعل غرب کارون از سوی صنعت پتروشیمی جمع آوری می شود که متان آن به شبکه گاز سراسری و+C2 آن به عنوان خوراک به واحدهای پتروشیمی تزریق می شود.

شاهمیرزایی با بیان اینکه در پایان برنامه هشتم توسعه پتروشیمی مکران به حدود 20 میلیارد یورو سرمایه گذاری در این منطقه خواهیم رسید، اظهار کرد: واحدهای پایین دستی در مجاورت طرح های بالادستی در شهرک پتروشیمی مکران برنامه ریزی شده است تا محصول نهایی صنعت پتروشیمی به بازار عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی سومین هاب پتروشیمی پرهیز از خام فروشی و تکمیل زنجیره ارزش است

ویژگی سومین هاب پتروشیمی پرهیز از خام فروشی و تکمیل زنجیره ارزش است