مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:102024-01-06سياسي

بیانیه سازمان سنجش آموزش کشور در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان


سازمان سنجش آموزش کشور با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان عزیز را تسلیت گفت.

- سازمان سنجش آموزش کشور با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان عزیز را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش، سازمان سنجش آموزش کشور در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: این جنایت وحشیانه نشانه خباثت مزدوران استکبار با ملت ایران و مکتب شهید سلیمانی است.

متن ین بیانیه به شرح زیر است: بسم رب الشهداء والصدیقین مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا شهادت غریبانه ده ها نفر از زائران مرقد پاک سردار دل ها، مایه تأثر و اندوه ملت همیشه در صحنه ایران شد.

این جنایت وحشیانه نشانه خباثت مزدوران استکبار با ملت ایران و مکتب شهید سلیمانی است.

سازمان سنجش آموزش کشور شهادت مظلومانه شهدای این حادثه تروریستی را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان کرمان و خانواده های این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای این شهیدان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سازمان سنجش آموزش کشور در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان

بیانیه سازمان سنجش آموزش کشور در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان