مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:502023-12-24اقتصادي

نیاز به حدود 80 میلیون نهال برای اجرای طرح زراعت چوب در خوزستان


معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به اجرای طرح زراعت چوب در اسفندماه و فروردین ماه سال آینده، گفت: برای اجرای این طرح به حدود 80 میلیون نهال نیاز داریم.

- ایسنا/خوزستان معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به اجرای طرح زراعت چوب در اسفندماه و فروردین ماه سال آینده، گفت: برای اجرای این طرح به حدود 80 میلیون نهال نیاز داریم.

محمد راضی جلالی در نشست خبری که امروز (3 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص اجرای طرح زراعت چوب اظهار کرد: حدود 290 هزار هکتار زمین که برای مصارف کشاورزی یا محصولات دیگر استفاده نمی شوند و به عنوان زمین های منابع ملی در نظر گرفته شده اند برای اجرای این طرح در خوزستان پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هماهنگی برای تامین آب این زمین ها انجام و مقرر شده است در چهار سال این طرح در خوزستان اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان کرد: امروزه مشاهده می شود صنعت چوب و تامین مواد اولیه لازم برای آن به عنوان یکی از صنایع مهم و استراتژیک در نظر گرفته می شود و در خوزستان چند مجموعه فعال در این زمینه وجود دارد.

راضی جلالی بیان کرد: یکی از بخش های استفاده کننده از این صنعت، کارخانه های چوب و ام دی اف سازی هستند در حالی که ما این صنعت را به عنوان زنجیره ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به حدود 80 میلیون نهال برای اجرای طرح زراعت چوب در خوزستان

نیاز به حدود 80 میلیون نهال برای اجرای طرح زراعت چوب در خوزستان