مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 22:152024-01-06ورزشي

دیوید تیلور: یزدانی سلطان است و من معاونش!


این دو نفر به خاطر رقابت نفس گیری که روی تشک دارند در شبکه های اجتماعی معروف و پرطرفدار نیستند، بلکه آنها به خاطر رابطه خاص رفاقتی که با هم شکل دادند موج مثبتی قابل توجه را بین ورزش دوستان به راه انداخته اند - دیوید تیلور، کشتی گیر سرشناس آمریکایی، صحبت های جالبی را درباره حسن یزدانی مطرح کرده و او را سلطان نامیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، احترام متقابل بین یزدانی و تیلور با وجود رقابت شدید در دنیای کشتی برای علاقمندان به این ورزش جالب شده است.

آنها روی تشک تا سرحد مرگ مبارزه می کنند اما در بیرون سالن، حریف را تا پادشاهی ارتقا می دهند! آخرین باری که این دو نفر با یکدیگر روبرو شدند در مسابقات جهانی کشتی در بلگراد و برای ششمین بار بود که تیلور برای پنجمین مرتبه پیروز شد، بردی که نزدیک بود برعکس شود اما داوران رای را تغییر دادند و حسن بازنده شد.

با این حال، این دو نفر به خاطر رقابت نفس گیری که روی تشک دارند در شبکه های اجتماعی معروف و پرطرفدار نیستند، بلکه آنها به خاطر رابطه خاص رفاقتی که با هم شکل دادند موج مثبتی قابل توجه را بین ورزش دوستان به راه انداخته اند و تیلور اخیرا بار دیگر این موضوع را به خوبی به تصویر کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوید تیلور: یزدانی سلطان است و من معاونش!

دیوید تیلور: یزدانی سلطان است و من معاونش!