مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:452024-01-07اجتماعي

آرای سبز، محور برخورد با تخلفات محیط زیستی در کهگیلویه و بویراحمد می شود


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محاکم دادگستری استان در محور تخلفات محیط زیستی با حکم حبس و کیفری آرای سبز را محور فعالیت قرار می دهند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محاکم دادگستری استان در محور تخلفات محیط زیستی با حکم حبس و کیفری آرای سبز را محور فعالیت قرار می دهند.

سید عیسی حسنی صبح یکشنبه 17 دی ماه 1402 در نشست با مدیرکل محیط زیست استان افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمره معدود کشورهایی است که یک بند از قانون اساسی آن مربوط به حفاظت از محیط زیست است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با محیط زیست، هدف از این تفاهم نامه را توسعه همکاری مشترک و بهره مندی از ظرفیت، توانمندی و تجارب طرفین در تقویت نقش هرکدام از دستگاه ها در حفاظت و صیانت از محیط زیست دانست معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بکارگیری سیاست ها و تدابیر مشترک و هماهنگ برای پیشگیری از جرایم و تخلفات مربوط به محیط زیست و تنوع زیستی استان و برسی علل و عوامل وقوع آنها و ارائه برنامه و راهکارهای لازم جهت کاهش و حذف آنها را از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرای سبز، محور برخورد با تخلفات محیط زیستی در کهگیلویه و بویراحمد می شود

آرای سبز، محور برخورد با تخلفات محیط زیستی در کهگیلویه و بویراحمد می شود