مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:352024-01-02اجتماعي

خدمات گردشگری در قم باید به روز و بین المللی باشد


معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم بر لزوم به روز کردن و بین المللی شدن خدمات گردشگری به زائران در استان تاکید کرد.

- ایسنا/قم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم بر لزوم به روز کردن و بین المللی شدن خدمات گردشگری به زائران در استان تاکید کرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی در نشست گروه کاری گردشگری استان قم که شامگاه گذشته 11 دی در استانداری قم برگزار شد، گفت: ارایه خدمات به گردشگران و زائران ایرانی و غیر ایرانی وظیفه ذاتی همه دستگاه ها است و به هیچ وجه نباید در این عرصه کوتاهی کنیم.

وی افزود: باید تصور کنیم که خودمان وارد یک کشور یا شهر غریبه شده ایم و بر این اساس تابلوهای ورودی و خروجی و خدمات غیر حضوری و اتوبوس ها و تاکسی های گردشگری را سامان دهیم.

مقیمی بیان کرد: اتوبوس های اطراف حرم مطهر رایگان است ولی بسیاری از مردم قم هم از این مساله اطلاعی ندارند.

اگر به درستی با تابلوهای چند زبانه در معابر اصلی و میدان اصلی و خود اتوبوس ها این مطلب را منعکس کنیم قطعا زائران خارجی از این وسایل نقلیه استفاده بیشتری می کنند.

وی اتوبوس های اطراف حرم مطهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اتوبوس ها باید متناسب با نیاز گردشگران باشند و اطلاعات ضروری به زبان خارجی روی آنها درج شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات گردشگری در قم باید به روز و بین المللی باشد

خدمات گردشگری در قم باید به روز و بین المللی باشد