مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:002024-01-11سياسي

ماجرای پرداخت وجوه شرعی معین به آیت الله منتظری


مجتبی لطفی از مسئولان دفتر آیت الله منتظری به انصاف نیوز می گوید معین تنها فرد متفاوتی نبوده که پایبند به دادن وجوهات بوده و با تصحیح اشتباهات در روایت فقیهی از ماجرا، - اصل موضوع را برای انصاف نیوز شرح داده و از افراد دیگری نام می برد که وجوهات خود را به دفتر آیت الله منتظری می داده اند.

مصطفی فقیهی در توییتر خود نوشته بود که سال 87، معین، خواننده ی ایرانی ساکن آمریکا، 80 هزار دلار به دفتر وجوهات آیت الله منتظری واریز می کند.

موضوعی که با واکنش بسیاری از کاربران روبرو شد و برخی شروع به گمانه زنی هایی درباره ی اصلیت نجف آبادی این خواننده یا مذهبی بودن او کردند.

  مجتبی لطفی از مسئولان دفتر آیت الله منتظری به انصاف نیوز می گوید معین تنها فرد متفاوتی نبوده که پایبند به دادن وجوهات بوده و با تصحیح اشتباهات در روایت فقیهی از ماجرا، اصل موضوع را برای انصاف نیوز شرح داده و از افراد دیگری نام می برد که وجوهات خود را به دفتر آیت الله منتظری می داده اند.

  همچنین آقای سعیدی، مسئول ملاقات های دفتر آیت الله صانعی نیز با تاکید بر گسترده بودن طیفی که وجوهات خود را به دفتر این مرجع تقلید واریز می کنند می گوید میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از کسانی هستند که هرساله وجوهات خود را حساب کرده و آن را پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پرداخت وجوه شرعی معین به آیت الله منتظری

ماجرای پرداخت وجوه شرعی معین به آیت الله منتظری