مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:252024-01-07سياسي

آیت الله علم الهدی: ضرورت مشارکت در انتخابات برای مردم تبیین شود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مردم خودشان پاسدار نعمت انقلاب و نظامشان هستند، گفت از همه ظرفیت های موجود در استان اعم از مساجد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با اعضای ستاد انتخابات شهرستان مشهد که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت افزایش شعب اخذ رأی، صندوق‎های سیار و توجیه دست اندرکاران اجرایی برای تکریم هرچه بیشتر رأی دهندگان اظهار کرد: نباید شرکت در انتخابات و فرآیند اخذ رأی برای مردم فرسایشی شود.

وی افزود: اینکه رأی‎ دهندگان بخواهند معطل رسیدن تعرفه بمانند، شعب دیرتر از زمان مقرر آغاز به کار کنند یا رأی ‎گیری را زودتر به پایانبرسانند، اینها هیچکدام زیبنده این ملت مجاهد و عزیز نیست.

 از همه ظرفیت های موجود در استان اعم از مساجد، رسانه‎ ها و فضای نخبگانی حوزه و دانشگاه استفاده کنید تا ضرورت مشارکت برای اقشار مختلف مردم تبیین شود.

مردم خودشان از این میراث ارزشمند محافظت می کنند، شما فقط زمینه تسهیل مشارکت و تکریم بیش از پیش رأی‎دهندگان را فراهم کنید.

اجرای انتخابات کاملامردمی است محسن داوری فرماندار مشهد نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه ‎ریزی‎ های ویژه برای برگزاری امن و باشکوه انتخابات امسال گفت: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: ضرورت مشارکت در انتخابات برای مردم تبیین شود

آیت الله علم الهدی: ضرورت مشارکت در انتخابات برای مردم تبیین شود