مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 23:002024-01-18اقتصادي

بیش از 70 درصد کفش ماشینی کشور در استان قم تولید می شود


مدیرکل برنامه ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با اشاره به توانمندی های ایران در صنعت کفش، گفت: این صنعت با میزان اشتغال قابل توجه خود قدرت رقابت در سطح جهانی دارد.

- ایسنا/قم مدیرکل برنامه ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با اشاره به توانمندی های ایران در صنعت کفش، گفت: این صنعت با میزان اشتغال قابل توجه خود قدرت رقابت در سطح جهانی دارد.

محسن امیدیان در حاشیه سومین روز از نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم، در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از ویژگی های بارز این صنعت در این است که با رونق و بالندگی آن بسیاری از صنایع وابسته نیز نقش پررنگی در اشتغال بومی ایفا می کنند.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه افزون بر 70 درصد کفش ماشینی کشور در استان قم تولید می شود، اظهار کرد: این محصول یکی از محصولات اصلی این استان در حوزه صادرات نیز است و لازم است تا نسبت به بازاریابی های جدید در کشورهای دیگر اقدام شود.

امیدیان با بیان اینکه قم در صنعت کفش دارای سابقه و اصالت ویژه است، یادآور شد: این صنعت در استان قم به خاطر پیوند آن با اشتغال خانگی دارای پیوست های فرهنگی در کنار توانمندسازی خانوارها است.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت نهاد ریاست جمهوری گفت: از بیش از 30 ملیت جهان که جزء فعالان و تجار این صنعت هستند تاکنون از نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد کفش ماشینی کشور در استان قم تولید می شود

بیش از 70 درصد کفش ماشینی کشور در استان قم تولید می شود