مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:252023-12-24اقتصادي

امکان سوخت گیری در همه جایگاه های همدان فراهم شد


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از امکان سوخت گیری با کارت سوخت در تمامی جایگاه های این استان خبر داد و گفت: بعد از تلاش شبانه روزی سوخت رسانان منطقه همدان، - ایسنا/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از امکان سوخت گیری با کارت سوخت در تمامی جایگاه های این استان خبر داد و گفت: بعد از تلاش شبانه روزی سوخت رسانان منطقه همدان، سوخت گیری با کارت هوشمند سوخت و استفاده از سهمیه ها ممکن شد.

امین روستایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: زیرساخت های لازم برای استفاده رانندگان از سهیمه های بنزین و نفتگاز موجود در کارت های سوخت شخصی و عمومی مجدد راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: بعد از سه شبانه روز فعالیت جهادی مجموعه، با همکاری مالکان جایگاه ها، پیمانکاران و رانندگان سختکوش حمل و نقل و در رأس با صبوری مردم استان، حمله سایبری به زیرساخت های توزیع سوخت در استان مقتدرانه خنثی و دفع شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان یادآور شد: در روز 27 آذر 1402 نمونه ای دیگر از واقعیت انکارناپذیر جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت قهرمان ایران رقم خورد و استان همدان نیز از این حمله محکوم به شکست، بی نصیب نماند اما با تشکیل ستاد بحران در همان دقایق اولیه به سرعت از آلوده شدن سیستم 11 باب جایگاه جلوگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان سوخت گیری در همه جایگاه های همدان فراهم شد

امکان سوخت گیری در همه جایگاه های همدان فراهم شد