مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 23:402023-12-27حوادث

اعترافات تکان دهنده عامل 3 جنایت!


من نکشتم؛ مادرم خودش در چاه افتاد/ برخورد قانونی با معلم خاطی در لاهیجان/ پایان یک گروگانگیری 5 ساعته/ اشک های سرد دختر فراری!/ کشف هزاران قرص لاغری تقلبی در یک خانه/ اعترافات تکان دهنده عامل 3 جنایت!/ قاتل که عاشق مار بود - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه ششم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  متهم: من نکشتم؛ مادرم خودش در چاه افتاد پسر معتاد که متهم است مادرش را به داخل چاهی عمیق در باغی انداخته و مرگ او را رقم زده است در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه، اما منکر قتل مادرش شد.

بیشتر بخوانید برخورد قانونی با معلم خاطی در لاهیجان معلم مدرسه ای در دهستان لیالستان لاهیجان که پسر دانش آموزی را کتک زده بود با لغو ابلاغ به هیأت تخلفات اداری معرفی شد.

بیشتر بخوانید پایان یک گروگانگیری 5 ساعته مرد جوان که برای تسویه حساب شخصی اقدام به گروگانگیری کرده بود در کمتر از 5 ساعت دستگیر و گروگان آزاد شد.

بیشتر بخوانید اشک های سرد دختر فراری! امروز که دنیا در برابر دیدگانم تیره و تار شده است و زندگی و آینده خودم را به نابودی کشاندم، ملتمسانه به همه دختران نوجوان و جوان می گویم فریب چرب زبانی های هوس آلود درفضای مجازی را نخورید چرا که روزی مانند من اشک های سرد برگونه ها یتان می نشیند و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات تکان دهنده عامل 3 جنایت!

اعترافات تکان دهنده عامل 3 جنایت!