مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:552024-01-07اقتصادي

پرداخت 2700 میلیارد تومان به شهرداری و دهیاری های استان بوشهر


استاندار بوشهر با اشاره به اعتبارات تخصیصی مسئولیت های اجتماعی صنایع پارس جنوبی گفت: امسال تاکنون 2700 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر پرداخت شده است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با اشاره به اعتبارات تخصیصی مسئولیت های اجتماعی صنایع پارس جنوبی گفت: امسال تاکنون 2700 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر پرداخت شده است.

احمد محمدی زاده در نشست بررسی طرح های شهر شیرینو کنگان، توجه به زیرساخت های این شهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: شرکت ها و صنایع پیرامونی شیرینو که از امکانات این شهر استفاده می کنند باید در حل مشکلات این شهر کمک کنند.

وی با بیان اینکه صنایع و شرکت های پیرامون شیرینو کنگان از جمله مجتمع های پتروشیمی در تولید آب و برق نقش مهمی دارند تصریح کرد: باید کمبودهای این شهر در این حوزه ها برطرف شود.

استاندار بوشهر تخصیص اعتبارات ارزش افزوده برای عمران شهری و روستایی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در 9 ماه امسال افزون بر 2700 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر تزریق شده که نقش مهمی در طرح های عمران شهری و روستایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2700 میلیارد تومان به شهرداری و دهیاری های استان بوشهر

پرداخت 2700 میلیارد تومان به شهرداری و دهیاری های استان بوشهر