مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:002023-12-23سياسي

مشاور سابق زلنسکی: اوکراین سال 1991 مرده است


مشاور سابق رییس جمهور اوکراین در مصاحبه ای تاکید کرد، دولت کی یف تحت رهبری ولودیمیر زلنسکی اساسا در چارچوب جنگ فعلی با روسیه به دنبال اوکراین تک فرهنگی و تک قومیتی قدیم در چارچوب مرزهای 1991 است، - مشاور سابق رییس جمهور اوکراین در مصاحبه ای تاکید کرد، دولت کی یف تحت رهبری ولودیمیر زلنسکی اساسا در چارچوب جنگ فعلی با روسیه به دنبال اوکراین تک فرهنگی و تک قومیتی قدیم در چارچوب مرزهای 1991 است، در حالی که چنین اوکراینی دیگر مرده است و نمی تواند وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکسی آرستوویچ، دستیار سابق ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین در مصاحبه ای با یولیا لاتینینا، یک خبرنگار اوکراینی گفت، پروژه ملی گرایی اوکراینی مرده است و کی یف نمی تواند دیگر کسانی که بخواهند برایش بجنگند، پیدا کند.

او اظهار کرد، 30 تا 70 درصد سربازان مستقر در خط مقدم جنگ اوکراین از ورود به رزم گریزان شده و به دنبال یافتن فرصتی برای فرار هستند.

به نوشته پایگاه راشا تودی، آرستوویچ گفت، این سربازان گریزان از خدمت این نظام فعلی در اوکراین را مجازات کرده و مهر پایان را به آن زده اند.

آرستوویچ خاطر نشان کرد، بیانیه اخیر زلنسکی با این موضوع که رهبران ارتش اوکراین برای بسیج 500000 سرباز برای جنگ درخواست داشته اند، ظاهرا ارسال یک نوع پیام آزاردهنده توسط فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور سابق زلنسکی: اوکراین سال 1991 مرده است

مشاور سابق زلنسکی: اوکراین سال 1991 مرده است