مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 03:302024-01-08سياسي

مرکز ملی طراحی و ساخت دیجیتال و پرینت سه بعدی راه اندازی شد


معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از راه اندازی مرکز ملی طراحی و ساخت دیجیتال و پرینت سه بعدی در پژوهشکده مکانیک این سازمان خبر داد.

- معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از راه اندازی مرکز ملی طراحی و ساخت دیجیتال و پرینت سه بعدی در پژوهشکده مکانیک این سازمان خبر داد.

 حسن زمانیان با بیان این که پس از سال ها تلاش در حوزه طراحی و ساخت، پرینت سه بعدی یک خیزش نوآورانه ضروری جهت توسعه و پیشرفت فناورانه کشور ایجاد شده است، گفت: جهت گیری دقیق و حمایت های همه جانبه از محورهای انقلاب صنعتی چهارم و بطور مشخص روش های نوین و هوشمند چاپ سه بعدی، کلید برون رفت از بسیاری از مشکلات تحریم است و لازمه این امر ارتقای برنامه های راهبردی، شکل گیری سرمایه گذاری های متمرکز و جدی و استفاده از زیرساخت ها در جهت توسعه این فناوری های جدید است.

همانطور که دنیا اهمیت اقتدارآفرین علم و فناوری را درک کرده و سرمایه گذاری های بزرگی روی این زمینه و جذب نیروی انسانی متخصص انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،  همه فعالین باید پای کار بیایند و ارتباط بین پژوهشکده ها و مجموعه های دانش بنیان و نهادهای بزرگ شکل بگیرد تا از این مرحله عبور کنیم و به سرمنزل مقصود و به معنای سهم قابل توجه محصولات و خدمات دانش بنیان در تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ملی طراحی و ساخت دیجیتال و پرینت سه بعدی راه اندازی شد

مرکز ملی طراحی و ساخت دیجیتال و پرینت سه بعدی راه اندازی شد