مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:352024-01-12بين الملل

جام ملت های آسیا لغو می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ساعاتی پیش رهبر انصارالله یمن در پیامی هشدارآمیز به کشورهای عربستان، قطر و امارات اعلام کرد در صورتی که اجازه بدهند آمریکا و انگلیس از حریم هوایی این کشورها علیه یمن استفاده کنند، - مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا ممکن است دستور لغو بازی های جام ملت ها را به دلایل امنیتی را صادر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ساعاتی پیش رهبر انصارالله یمن در پیامی هشدارآمیز به کشورهای عربستان، قطر و امارات اعلام کرد در صورتی که اجازه بدهند آمریکا و انگلیس از حریم هوایی این کشورها علیه یمن استفاده کنند، به معنای اعلان جنگ است.

این مساله در حالی اتفاق می افتد که طبق گفته العربی سعودی بخشی از  حملات شب گذشته و بامداد امروز آمریکا و انگلستان به مواضع حوثی ها، از پایگاه العدید قطر صورت گرفت.

! در همین زمینه شایعاتی در رسانه ها در خصوص لغو جام ملت ها شنیده شد.

 جام ملت های آسیا از عصر امروز در دوحه آغاز می شود و مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا هم با دقت اوضاع منطقه خلیج فارس را در فاصله چند ساعت تا شروع  بازی ها زیر نظر دارند.

اما در صورتی که امنیت برگزاری مسابقات دچار مشکل شود مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا ممکن است دستور لغو بازی ها را صادر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام ملت های آسیا لغو می شود؟

جام ملت های آسیا لغو می شود؟