مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:002024-01-12ورزشي

فغانپور: در تنظیم اساسنامه فدراسیون فوتبال انتظارات برآورده نشد


مسئول کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: انتظار این بود که در تنظیم اساسنامه از همه صاحب نظران کمک بگیرند و نقش کمیته حقوقی پررنگ باشد.

اگر چنین می شد با مشکلات کمتری روبرو می شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

  در ابتدای این نشست محمدرضا تهرانی رییس کارگروه ورزش با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و همدلی آحاد مختلف مردم خصوصا جامعه فهیم ورزش در محکومیت آن، اتحاد مردم  در مقابله با عوامل استکبار را خدشه ناپذیر عنوان کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد تیم ملی فوتبال کشورمان با کادر فنی تمام ایرانی بتواند نمایش خوبی در جام ملت های آسیا از خود ارائه کند.

در ادامه این نشست هر کدام از اعضای کارگروه ورزش به فراخور حال در ارتباط با مسائل مختلف ورزش کشور خصوصا فوتبال نقطه نظرات و دیدگاههای خود را بیان کردند.

در همین راستا نکات و مواردی در رابطه با بخش حقوقی فدراسیون، فعالیت های این کمیته و سایر کمیته های مرتبط مطرح گردید که دکتر فغانپور توضیحاتی در همین راستا ارائه کرد.

وی خصوصا در ارتباط با موضوع ویلموتس که در زمان خود مورد سئوال رسانه ها قرار گرفته و طی آن نوک پیکان حمله متوجه بخش حقوقی فدراسیون فوتبال شده بود گفت: واقعیت این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فغانپور: در تنظیم اساسنامه فدراسیون فوتبال انتظارات برآورده نشد

فغانپور: در تنظیم اساسنامه فدراسیون فوتبال انتظارات برآورده نشد