مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:052024-01-05سياسي

امام جمعه قزوین: «داعش» ابزار جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی است


امام جمعه قزوین با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان ناجوانمردانه و ظالمانه بود، گفت: «داعش» ابزار جنایت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: از خدای متعال می خواهیم توفیق متقی بودن، بر اساس تقوا زندگی کردن و سخن گفتن و مدیریت دوستی ها و دشمنی ها بر اساس تقوا را به ما عنایت کند.

وی ادامه داد: بر اساس تقوا پای جوانمردی ها ایستادن، عادل و منصف بودن، رعایت حقوق همه کسانی که با ما هستند اعم از خانواده، همسایه، فرزندان، والدین و همه کسانی که حق به گردن ما دارند و نسبت به توده های مردم مهربان و مؤدب بودن، این ها همه نشانه های تقوای الهی است، از خدا می خواهیم تقوا با همه زیبایی هایش روزی دل های ما باشد و خودش را در زندگی ما نشان دهد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: مهم ترین مسئله ای که طی روزهای اخیر توجه همه مردم دنیا علی الخصوص ام القرای جهان اسلام، یعنی مردم جمهوری اسلامی ایران را به خود جلب کرده، حادثه تروریستی کرمان است، این حادثه بسیار غم انگیز بود، حدود 85 نفر از مردم مظلوم در این حادثه به شهادت رسیدند و بیش از 200 نفر مجروح شدند و برخی از مجروحین نیز حال خوبی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: «داعش» ابزار جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی است

امام جمعه قزوین: «داعش» ابزار جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی است