مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:052024-01-10دانش

تحصیل بیش از 70 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران


رایزن فرهنگی عراق در جمهوری اسلامی ایران گفت: حدود 70 الی 80 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند که این استقبال نشان دهنده ی زیرساخت ها، - ایسنا/آذربایجان شرقی رایزن فرهنگی عراق در جمهوری اسلامی ایران گفت: حدود 70 الی 80 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند که این استقبال نشان دهنده ی زیرساخت ها، قابلیت ها و ظرفیت های دانشگاه های ایران است.

یاسر عبدالزهرا در دیدار با رییس دانشگاه تبریز، این دانشگاه را یکی از دانشگاه های مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه تبریز نقش مهم و تاثیرگذاری در رویداد علمی هفته ی علم جمهوری اسلامی ایران و عراق در مشهد داشت به طوریکه در این رویداد 200 تفاهم نامه ی همکاری با دانشگاه های ایران به امضاء رسید.

وی ادامه داد: توسعه ی همکاری مشترک نباید تنها در حد جذب دانشجو باشد، بلکه ایجاد مراکز تولید علم و فناوری مشترک تاثیر زیادی در رفع نیازهای جامعه و صنعت عراق و جمهوری اسلامی ایران و توسعه و پیشرفت منطقه دارد.

رایزن فرهنگی عراق در جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: حدود 70 الی 80 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند که این استقبال نشان دهنده ی زیرساخت ها، قابلیت ها و ظرفیت های دانشگاه های ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 70 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران

تحصیل بیش از 70 هزار دانشجوی عراقی در دانشگاه های ایران