مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:002024-01-13حوادث

دستگیری عاملان هتاکی به شهدای کرمان در فضای مجازی


رییس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی 58 تارنمای مجرمانه و دستگیری عوامل هتاکی به شهدای حادثه تروریستی 13 دی ماه خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی 58 تارنمای مجرمانه و دستگیری عوامل هتاکی به شهدای حادثه تروریستی 13 دی ماه خبر داد.

سرهنگ محمدرضا رضایی امروز 23 دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از حادثه تروریستی 13 دی ماه که در مسیر گلزار شهدای کرمان منجر به شهادت تعداد زیادی از هموطنانمان شد، عده ای از افراد معاند و مغرض از این موضوع سوءاستفاده کرده و با انتشار محتواهای توهین آمیز و همسو با دشمن در شبکه های اجتماعی باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی شهروندان و خانواده های شهدا شدند.

وی افزود: از این رو به صورت ویژه برخورد با هتاکان و عوامل تشویش اذهان عمومی و انتشار محتواهای توهین آمیز در فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و در این راستا با پی جویی های تخصصی کارشناسان پلیس فتا 58 تارنما که اخبار کذب و محتواهای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان در آنها بازنشر شده بود، مسدود و تعداد 48 پرونده نیز در روند تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی قرار دارند.

رییس پلیس فتای استان کرمان با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال برهم زدن نظم و امنیت و آرامش در فضای حقیقی و مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان هتاکی به شهدای کرمان در فضای مجازی

دستگیری عاملان هتاکی به شهدای کرمان در فضای مجازی