مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:152024-01-09اقتصادي

تکمیل آزادراه منجیل به رودبار در انتظار تخصیص اعتبار


مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفته که در صورت تامین اعتبار 300 میلیارد تومانی، هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه منجیل به رودبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

- خبرگزاری فارس، رشت؛ سعید شفیعی ثابت: هشت کیلومتر آزادراه منجیل به رودبار جزو پیچیده ترین و سخت ترین آزادراه های نیمه تمام کشور به شمار می رود که مقرر شده بود به منظور کاهش بار ترافیکی در رودبار احداث شود.

تکمیل آزادراه هشت کیلومتری منجیل به رودبار از جمله پروژه های اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است که بر اساس آمار 300 میلیارد تومان در سال 1400 از محل سفر رییس جمهور به گیلان برای این پروژه اختصاص داده شد.

یکی از عمده مشکلات موجود بر سر راه افتتاح هشت کیلومتر آزادراه منجیل ـ رودبار مسئله  آزادسازی اراضی، ایمن سازی پروژه و احداث پل و تونل های متعدد بود که دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای برای تکمیل این طرح مهم داشت و تاکنون 100 درصد اعتبار تخصیص داده شده برای این طرح تحقق شد.

میلاد دوستی مدیر پروژه تکمیل هشت کیلومتر آزادراه منجیل به رودبار اعلام کرده بود که این پروژه ملی تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد ولی محمد پردل نژاد مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور نیز اعلام کرده بود باقی مانده آزادراه رشت ـ قزوین 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آزادراه منجیل به رودبار در انتظار تخصیص اعتبار

تکمیل آزادراه منجیل به رودبار در انتظار تخصیص اعتبار