مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:352024-01-02حوادث

حال همه دانش آموزان سانحه تصادف دشمن زیاری ممسنی خوب است


رییس اداره آموزش و پرورش بخش دشمن زیاری با اشاره به تصادف روز گذشته خودروی حامل دانش آموزان این بخش گفت: هیچ آسیبی به دانش آموزان حادثه واژگونی خودروی عبوری بخش دشمن زیاری وارد نشده است و حال همه دانش آموزان مساعد هست.

- فرشید دهقانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص حادثه واژگونی خودروی عبوری که در شهرستان ممسنی در منطقه دشمن زیاری رخ داده بود، گفت: حوالی ظهر روز دوشنبه، 11 دی ماه و بعد از برگزاری یکی از آزمون های نوبت اول که در حوالی ساعت 10 الی 11 صبح امتحان به پایان می رسد، 5 الی 6 نفر از دانش آموزان که عازم منزل خود در روستای ده گپ بخش دشمن زیاری می شوند، سوار یک دستگاه خودروی 206 عبوری می شوند.

به گفته رییس اداره آموزش و پرورش بخش دشمن زیاری، این خودرو، سرویس دانش آموزی نبوده و تنها یک خودروی عبوری اهل همان روستا بوده است که اهالی روستا هم با آن راننده آشنا بوده اند.

وی با بیان اینکه سرعت بالای خودروی 206 حامل دانش آموزان باعث می شود، کنترل ماشین از راننده خارج شود و در نزدیکی پل این روستا به گارد ریل کنار جاده برخورد کند، تصریح کرد: پس از خارج کردن دانش آموزان از خودرو و با گذشت حدود 15 الی 20 دقیقه از تصادف، این خودرو سواری دچار آتش سوزی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال همه دانش آموزان سانحه تصادف دشمن زیاری ممسنی خوب است

حال همه دانش آموزان سانحه تصادف دشمن زیاری ممسنی خوب است