مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:002023-12-30سياسي

هیچ جریان سیاسی مدعی رقم زدن حماسه 9 دی نشود


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه نهم دی ماه، از جانب رهبر انقلاب بود و هیچ جریان سیاسی مدعی رقم زدن این حماسه بزرگ نشود.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه نهم دی ماه، از جانب رهبر انقلاب بود و هیچ جریان سیاسی مدعی رقم زدن این حماسه بزرگ نشود.

سردار شریف امروز (نهم دی ماه)، در اجتماع گرامیداشت 9 دی و روز بصیرت در بندرعباس، اظهار کرد: 9 دی را از این جهت گرامی می داریم که پیوند عمیق مردم با ولایت و فرهنگ انقلابی خود را نشان داد.

وی با اشاره به این که مردمان این سرزمین به جهت فرهنگ دینی و اعتقاد عمیق خود، حامی انقلاب بوده و در لحظه لحظه این انقلاب همراه بوده و جانفشانی کرده اند، خاطرنشان کرد: 9 دی، اعلانی از جانب رهبر انقلاب بود و لذا هیچ جریان سیاسی مدعی رقم زدن این حماسه بزرگ نشود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که هر زمانی که در انقلاب اسلامی یک مرحله تحول و نشاط بوجود می آید، دشمنان تلاش می کنند این شیرینی را در کام مردم تلخ کنند، خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از این مناسبت هاست که شادی آفرین و فصل بسیار مهم در راه رسیدن انقلاب به مسیر آرمان هاست که مردمان کشور، قانگذاران را برای پیمودن یک دوره پیشرفت و توسعه انتخاب می کنند و نوع و وزن سیاسی جریانات سیاسی را رقم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ جریان سیاسی مدعی رقم زدن حماسه 9 دی نشود

هیچ جریان سیاسی مدعی رقم زدن حماسه 9 دی نشود