مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 10:552023-12-28حوادث

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش در سمنان


فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری چهار نفر از اراذل و اوباش نوظهوری که در یکی از پارک های معروف شهر رعب و وحشت ایجاد می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: در پی اعلام یک مورد عربده کشی و قدرت نمایی در یکی از پارک های معروف سمنان که منجر به رعب و وحشت مردم و کسبه محل شده بود، بررسی و تلاش برای دستگیری مخلان نظم و امنیت با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور گشت انتظامی شهرستان سمنان در محل، مأموران مشاهده کردند چهار نفر جوان با سروصورت پوشیده و حالتی غیرطبیعی و با سلاح سرد به عربده کشی و قدرت نمایی برای مردم و کاسبان اقدام کرده بودند که پس رؤیت پلیس، فرار را بر قرار ترجیح دادند و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: پس از تعقیب و گریز گشت های انتظامی، سرانجام با مهارت مأموران در اقدامی غافلگیرانه هر چهار نفر در باغات جنوب شهر دستگیر شدند.

عرب اظهار کرد: در بازجویی های پلیس، هر چهار نفر به شرب خمر، عربده کشی و استفاده از سلاح سرد در ملأعام برای ایجاد رعب و وحشت شهروندان اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش در سمنان

دستگیری 4 نفر از اراذل و اوباش در سمنان