مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:252024-01-07اقتصادي

کاهش عوارض بیماری های میگو با استفاده از سیستم پیشرفته نرسری


مدیر فروش و خدمات پس از فروش مجموعه فرادانه گفت: وجود لارو نرسری شده برای دوره پرورشی جدید میگو با هدف کاهش عوارض این بیماری توانسته به مقدار قابل توجهی مثبت و مفید باشد و از خسارت سنگین به پرورش دهندگان جلوگیری کند.

- صمد بهرامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع شیلات در بوشهر گفت: در حال حاضر شرکت فردانه تنها شرکت داخلی است که خوراک نرسری تولید میکند.

مدیر فروش و خدمات پس از فروش مجموعه فرادانه با اشاره به اینکه مرحله نرسری میگو (نوزادگاهی) بخشی از فرآیند پرورش میگو است، ادامه داد: در سال های اخیر با گسترش بیماری های مختلف در حوزه میگو، استفاده از دستاوردهای عملیات نرسری حائز اهمیت است.

 اخذ مجوز سیستم نرسری از سوی موسسه تحقیقاتی شیلات آب های دور وی ادامه داد: پست لارو در ده روزگی وارد سیستم نرسری شده و یک ماه در آن باقی می ماند که در طول این یک ماه از خوراک های شرکت فرادانه استفاده کرده و با وزن یک گرم وارد سیستم پرورش استخرهای خاکی می شود بهرامی عنوان کرد: شرکت فرادانه از سال 1400 که این خوراک را طراحی کرد و مراحل کنترل کیفی و تست ها و بررسی های این خوراک انجام و سرانجام موفق شد گواهی این خوراک را از موسسه تحقیقاتی شیلات آب های دور اخذ کند که دریافت این مجوز نشان دهنده داشتن پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش عوارض بیماری های میگو با استفاده از سیستم پیشرفته نرسری

کاهش عوارض بیماری های میگو با استفاده از سیستم پیشرفته نرسری