مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:402024-01-02سياسي

قاسم سلیمانی فرزند میدان و دیپلماسی است


دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و چهارمین سالگرد عروج سردار مقاومت و شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت مقام مادر و روز زن در ستاد مرکزی کمیته امداد امام خمینی شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: محسن رضایی با تبریک میلاد با سعادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین گرامیداشت یاد سپهدار و احیاکننده جبهه مقاومت و آرزوی تداوم راهش گفت: وقتی به قرآن و آیه  وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ می نگریم، درمی یابیم که میلاد و شهادت به تعبیری هر دو یکی هستند و جای تبریک دارند، لذا قاسم سلیمانی در چنین روزی برای جهان مقاومت تولد دوباره پیدا کرد .

وی ضمن تبریک به بانوان و مادران به مناسبت روز مادر و زن به بیان شأن والای حضرت فاطمه و همچنین شأن مادری پرداخت و بیان داشت: مقام مادری بسیار شأن عظیمی است و فراتر از خانه داری و فرزندپروری است و وقتی به تاریخ می نگریم می بینیم حضرت فاطمه در خط مقدم جنگ احد حضور داشته اند.

  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره مقام زن و مادر افزود: قاسم سلیمانی و قاسم سلیمانی ها از دامان مادران غیوری برآمدند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسم سلیمانی فرزند میدان و دیپلماسی است

قاسم سلیمانی فرزند میدان و دیپلماسی است