مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 11:512024-01-12اقتصادي

نمره اشتغال چابهار 100 شد


اسلام زهروزهی امروز در گفت وگو با خبرنگار در فارس اظهار کرد: بنابر تقسیمات شهرستانی، چابهار در سال جاری متعهد به دو هزار و 816 نفر اشتغال زایی بود که این امر با گذشت بیش از 10 ماه از سال بطور کامل محقق شد.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح هایی چون پتروشیمی و فولاد و همچنین قابلیت هایی که در حوزه کشاورزی و شیلات در پهنه جغرافیایی شهرستان چابهار وجود دارد، می توان امیدوار بود که تا پایان امسال، این آمار افزایش یابد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار ادامه داد: آمار اشتغال ایجادی هر نقطه از کشور بر اساس داده های ثبت شده در سامانه رصد اشتغال است و طی فرآیندهایی راستی آزمایی می شود.

زهروزهی به راه اندازی سامانه جستجوی شغل نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه با هدف کاهش هزینه های جستجوی شغل، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی ها و در نهایت افزایش اشتغال راه اندازی شده است و کارجویان و کارفرمایان با مراجعه به آدرس اینترنتی shoghl.

mcls.

gov.

ir می توانند ثبت نام کنند .

وی اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل اهمیت تکمیل زنجیره ارزش در مشاغل خانگی و اهمیت نقش تعاونی ها تأمین نیاز در تکمیل این زنجیره، برنامه تشکیل تعاونی تأمین نیاز مشاغل خانگی شهرستان چابهار در دست پیگیری قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره اشتغال چابهار 100 شد

نمره اشتغال چابهار 100 شد