مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:552024-01-19سياسي

استفاده از توان مردمی در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف


امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف با حمایت مردم برگزار می شود و پشتیبان دولتی ندارد، گفت: همه ما می توانیم با اختصاص بخشی از اموالمان از معتکفین حمایت کنیم زیرا افطاری دادن و مشارکت در این برنامه معنوی بسیار فضیلت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به فضیلت ماه رجب، گفت: این ایام فرصت مغتنمی برای ایجاد نورانیت و کسب تقوا است که باید با استغفار و خواندن ادعیه مخصوص زمینه بازگشت حقیقی به سمت پروردگار و تقویت باور توحیدی فراهم شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت تقویت نگاه توحیدی، ادامه داد: این نگاه در هر فردی قدرت پیدا کند تبدیل به ایمان و نورانیت شده و بلایا دفع و برکات نازل می شود.

وی افزود: سه ماه رجب، شعبان و رمضان از ماه های پرفضیلت است که باید به علم الیقین، عین الیقین و حق الیقین برسیم.

نکونام با اشاره به اعیاد ماه رجب، اضافه کرد: در دهم و سیزدهم این ماه، میلاد امام جواد (ع) و امام علی (ع) است که خداوند با این مناسبت ها به برکات ماه رجب برای هدایت و نورانیت مسیر انسان ها افزوده است.

وی بیان کرد: با نامگذاری میلاد امام علی (ع) به نام روز پدر 2 نکته را باید پدران و فرزندان در نظر بگیرند، اول اینکه پدران جایگاه خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توان مردمی در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

استفاده از توان مردمی در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف