مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:102024-01-13اجتماعي

آماده باش تالش در پی هشدار هواشناسی


با اعلام هشدار سطح نارنجی مبنی بر ورود سامانه بارشی برف و باران، ستاد بحران این شهرستان تشکیل و بر آمادگی همه ادارات عضو این ستاد تاکید شد.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری تالش گفت: با اعلام هشدار سطح نارنجی مبنی بر ورود سامانه بارشی برف و باران، ستاد بحران این شهرستان تشکیل و بر آمادگی همه ادارات عضو این ستاد تاکید شد.

ایرج موذن امروز شنبه 23 دی ماه در جلسه مدیریت بحران شهرستان تالش اظهار کرد: با اعلام هواشناسی سطح نارنجی و با اشاره به ضرورت هماهنگی کامل در جهت مقابله با هرگونه حادثه احتمالی و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه تمهیدات و تدابیر لازم اندیشیده شود.

سرپرست فرمانداری تالش بر آمادگی تمام ادارات عضو ستاد بحران به ویژه شهرداری ها، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، راهداری و بخشداری ها تاکید کرد و گفت: بی شک در شرایط کنونی، دستگاه های عضو این ستاد باید تمهیدات لازم را برای آمادگی مواجهه با وضعیت اضطراری در نظر بگیرند.

وی همچنین با تأکید بر ایجاد هماهنگی بین نیروی انتظامی، دستگاه های امدادی، ایمنی، خدماتی و نیروهای مردمی از شهروندان خواست با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی گیلان و فعالیت سامانه بارشی و سرد از ظهر امروز تا پایان روز یکشنبه که بارندگی در بعضی نقاط شدید و در ارتفاعات با برف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش تالش در پی هشدار هواشناسی

آماده باش تالش در پی هشدار هواشناسی