مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:502023-12-24سياسي

رشد 5 برابری مقالات دریافتی موسسه نیماد در 4 سال اخیر


رییس مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی کشور (نیماد) گفت: تعداد مقالات دریافتی در مدت زمان 4 سال اول تشکیل این مؤسسه، 120 مقاله بوده و با رشد تقریباً 5 برابری در چهار سال گذشته به 585 مقاله رسیده است.

- رییس مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی کشور (نیماد) گفت: تعداد مقالات دریافتی در مدت زمان 4 سال اول تشکیل این مؤسسه، 120 مقاله بوده و با رشد تقریباً 5 برابری در چهار سال گذشته به 585 مقاله رسیده است.

همچنین 339 مقاله مربوط به دو سال گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یونس پناهی،رییس مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی کشور (نیماد) اظهار داشت: امروزه تولید علم و دانش و مرجعیت علمی، یکی از نهادهای قدرت در کشورهاست و مقام معظم رهبری، همواره بر تقویت تولید علم، دانش، مرجعیت علمی و کاهش نیافتن شتاب پیشرفت علم و دانش تأکید دارند.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در ادامه افزود: یکی از چالش های جدی در کشور، مرجعیت علمی است که یکی از ابزارهای لازم در این راستا، تولید علم و دانش از جمله چاپ مقالات کاربردی است.

وی ضمن تأکید بر لزوم کاربردی بودن مقالات، گفت: روند تولید علم در تمام کشورها درحال رشد است و همه کشورها تلاش می کنند تا مصرف کننده نباشند و در تولید علم ارتقا یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5 برابری مقالات دریافتی موسسه نیماد در 4 سال اخیر

رشد 5 برابری مقالات دریافتی موسسه نیماد در 4 سال اخیر