مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:252024-01-02سياسي

ماجرای اعتراض اصلاح طلبان به انتخابات سال 88 به روایت صادق محصولی


صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری توضیحاتی را در مورد نشست رییس جمهور با دبیران احزاب و شخصیت ها و اعتراضی که اصلاح طلبان در این نشست به ماجرای انتخابات سال 88 داشتند، - صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره دیدار شب گذشته رییس جمهور با دبیران احزاب و شخصیت ها گفت: اقدام جناب آقای رییسی برای جلسه و هم فکری با دبیران کل احزاب و شخصیت های سیاسی در جهت افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه آن هم در این حجم از کمیت، ابتکار بی سابقه و ارزشمندی بود که لازم است از ایشان و دست اندرکاران وزارت کشور برای انجام این مهم تشکر کرد.

وی افزود: حدودا 60 نفر در این جلسه شرکت داشتند و تقریبا نزدیک نصف حاضرین وقت گرفتند و مطالب خود را بیان کردند و در نهایت هم آقای رییس جمهور مطالب خوبی ارائه  کردند.

محصولی تصریح کرد: بنده هم در نوبت خود صحبت کردم و مطالبی در ضرورت امید آفرینی و اجتناب از تزریق بذر یأس در جامعه عرض کردم همچنین به عوامل نا امید کردن مردم و تشدید تحریم ها که از فتنه 88 شروع شد اشاره کردم.

وی افزود: اینکه در آن انتخابات دشمن و عوامل داخلی آنها مشارکت گسترده 85 درصدی مردم را به کام ملت تلخ کردند و جریان اصلاحات بخاطر برنده نشدن نامزدشان آن هم با اختلاف بیش از یازده میلیون رأی، اعلام کردند در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اعتراض اصلاح طلبان به انتخابات سال 88 به روایت صادق محصولی

ماجرای اعتراض اصلاح طلبان به انتخابات سال 88 به روایت صادق محصولی