مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 22:202023-12-23اقتصادي

اختصاص پست برق مختص نهضت ملی مسکن در بجنورد


معاون عمرانی استاندار از اختصاص پست برق در جنوب بجنورد برای پوشش پروژه نهضت ملی مسکن خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه های پست فوق توزیع اظهار کرد: برای تامین برق نهضت ملی مسکن یک پست در جنوب بجنورد در نظر گرفته شده است که بتواند نهضت ملی مسکن را به صورت کامل پوشش دهد.

  وی گفت: در دو سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه برق انجام شده که باعث رشد و توسعه استان بوده به صورتی که کارهایی که 10 تا 15 سال معطل مانده بود در سطح استان به انجام رسید و تمام این اقدامات در دولت سیزدهم صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی افزود: توسعه زیر ساخت برق در استان با 10 پروژه برق در دست اقدام  است و نیازمند اعتباری بالغ بر 587 میلیارد تومان می باشد که دو پروژه در مراحل پایانی بوده و تا پایان امسال وارد فاز بهره برداری می گردد.

گفتنی است در این جلسه برق منطقه ای گزارش وضعیت موجود پروژه های در دست اقدام خراسان شمالی را ارائه و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  همچنین مقرر شد در خصوص خط انتقال باقرخان، برق منطقه ای، راهداری و کارشناس دفتر فنی استانداری به صورت مشترک بازدید میدانی به عمل آورده و پس از آن  تصمیمات لازم را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص پست برق مختص نهضت ملی مسکن در بجنورد

اختصاص پست برق مختص نهضت ملی مسکن در بجنورد