مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 22:202024-01-01سياسي

کتاب های مکتب حاج قاسم به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفت


«فراکتاب» به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تمامی کتاب های الکترونیک و صوتی مکتب حاج قاسم را به صورت رایگان در اختیار دوست داران کتاب قرار داده است.

- فراکتاب به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تمامی کتاب های الکترونیک و صوتی مکتب حاج قاسم را به صورت رایگان در اختیار دوست داران کتاب قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتابخوان و فروشگاه کتاب فراکتاب به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تمامی کتاب های الکترونیک و صوتی مکتب حاج قاسم را به صورت رایگان در اختیار دوست داران کتاب قرار داده است.

این کتاب ها شامل کتاب عزیز زیبای من به قلم زینب مولایی است که مستندی روایی از روزهای پایانی زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی است و کتاب از چیزی نمی ترسیدم که زندگینامه خودنوشت حاج قاسم سلیمانی است و به وقایع زندگی او در سال های 1335 تا 1357 به قلم خودش می پردازد، همچنین کتاب مرد میدان به قلم میلاد عرفان پور نیز سومین کتاب از این کتاب هاست که شامل مجموعه اشعاری در رثای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

کتاب صوتی کوچک مرد هم که منظومه ای از کتاب زندگینامه خودنوشت و کودکی شهید حاج قاسم سلیمانی است به قلم طیبه شامانی نوشته شده و سما سهرابی گوینده و سعید شمس تصویرگر آن است در این مجموعه کتاب ها قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های مکتب حاج قاسم به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفت

کتاب های مکتب حاج قاسم به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفت