مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:502024-01-05سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت طلاب در خدمت رسانی به زائران اعتاب مقدسه


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر استفاده از ظرفیت روحانیان فعال در سفرهای زیارتی و تدارک تدابیر لازم در این زمینه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب شب گذشته در دیدار اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به حضور در جمع اعضای نمایندگان طلاب و پاسخ به سؤال های آنان، هدف از تشکیل مجمع نمایندگان را هم افزایی فکر جوان به سیاستگذاران عالی حوزه عنوان و ابراز امیدواری کرد که این حضور و ارائه راهکارهای مناسب همچنان ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفتگوهای مستمر با اعضای مجمع نمایندگان را برای سیاستگذاران عالی حوزه اثربخش توصیف کرد و افزود: یکی از کارهایی که نمایندگان مجمع طلاب در تعامل با حوزه می توانند انجام دهند، ارائه اطلاعات مفید از وضعیت طلاب استان ها به مدیریت حوزه است.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت های مفید مجمع نمایندگان طلاب و فعال تر شدن عملکرد طلاب و فضلای حوزه، در ارتباط با برگزاری آزمون اختصاصی ویژه اعضای آن گفت که معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری فرم مربوط به جذب روحانیان را در اختیار اعضا قرار دهد.

نواب با لحاظ شرط سنی و احراز توانمندی علمی، جسمی و روحی روانی در جذب روحانیان تأکید کرد و افزود: سفر زیارتی حج و عمره حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت طلاب در خدمت رسانی به زائران اعتاب مقدسه

لزوم استفاده از ظرفیت طلاب در خدمت رسانی به زائران اعتاب مقدسه