مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:502024-01-15اقتصادي

آماده سازی 163 هکتار زمین طرح های جوانی و نهضت ملی مسکن سربیشه


رییس اداره راه و شهرسازی سربیشه گفت: 163 هکتار زمین طرح های نهضت ملی مسکن و جوانی توسط شهرداری های سربیشه، درح و مود این شهرستان در حال آماده سازی است.

- حسین بهاور، رییس اداره راه و شهرسازی سربیشه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان اظهارداشت: اراضی الحاقی به محدوده خدماتی در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی در شهر سربیشه از 15 هکتار به بیش از 100 هکتار به صورت ویلایی افزایش یافت.

وی با بیان این که در شهر مود بعد از 16 سال تامین زمین مسکونی توسط دولت به صورت ویلایی برای طرح های مسکن به ویژه طرح های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت به میزان 27 هکتار  انجام شد افزود: در شهر درح نیز  بیش از 32 هکتار از اراضی دولت به صورت ویلایی در طرح های نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت الحاق شد.

رییس اداره راه و شهرسازی به در حال آماده سازی 163 هکتار زمین طرح های نهضت ملی مسکن و جوانی توسط شهرداری های سربیشه، درح و مود اشاره کرد و ادامه داد: طرح ورودی بلوار صاحب الزمان (عج) شهر مود پس 10 سال به جاده سربیشه - بیرجند - زاهدان بازگشایی و متصل و آسفالت شد.

همچنین 500 قطعه زمین به صورت ویلایی در طرح جوانی جمعیت 3 و 4 فرزند به بالا در شهرهای سربیشه و مود و درح تخصیص و در حال واگذاری ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 163 هکتار زمین طرح های جوانی و نهضت ملی مسکن سربیشه

آماده سازی 163 هکتار زمین طرح های جوانی و نهضت ملی مسکن سربیشه