مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:502023-12-29سياسي

9 دی روز بصیرت و روشنگری است


ملت ایران در 9 دی بار دیگر بصیرت بیاد ماندنی خود را به نمایش گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تصریح بر این که 9 دی را باید حماسه بزرگ ملت ایران در تاریخ معاصر یاد کرد که نقطه عطف تاریخی در تودهنی به استکبار و نظام سلطه بود، اظهار داشت: تبعیت از ولایت راه عبور از هر بحران و فتنه ای در کشور است.

وی بیان داشت: روشنگری و جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماجرای فتنه 88 و آگاه ساختن آحاد جامعه از نقشه شومی که دشمنان با استفاده از برخی عناصر داخلی به دنبال رقم زدن آن بودند، سبب موج عظیم همراهی ملت ایران شد و بساط فتنه گران را برچید.

امام جمعه قشم ادامه داد: سالروز نامه تاریخی امام راحل به گورباچف نیز نزدیک است.

امام راحل ما در آن ماجرا در زمینه مرگ کمونیسم سخن گفتند و آن پیام روشنگرانه امام خمینی (ره) نشانه عمق بینش او و اندیشه راهگشا و دوراندیشانه ای بود که قادر به تحلیل مسائل مهم جهان می گشت.

سردار سلیمانی هرگز از یادها فراموش نخواهد شد حجت الاسلام حاجبی در ادامه به شخصیت ممتاز شهید سلیمانی و نقش او در قوی ساختن مقاومت اسلامی در منطقه اشاره و دلیل اصلی ترور این شهید بزرگوار را نقش بی مانند او در برهم زدن نقشه های آمریکا و استکبار جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز بصیرت و روشنگری است

9 دی روز بصیرت و روشنگری است