مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:452023-12-27بين الملل

اعتراف سرباز صهیونیست به شلیک به خانه اسراییلی ها در 7 اکتبر


اعتراف سرباز صهیونیست به شلیک به خانه اسراییلی ها در 7 اکتبر - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک سرباز ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با کانال 12 تلویزیون این رژیم به شلیک به سمت خانه اسراییلی ها در روز 7 اکتبر (15 مهرماه) اعتراف کرده است.

طبق گزارش پایگاه ای.

اچ .

ای ترکیه سرباز اسراییلی در این مصاحبه اعتراف کرده که در روز 7 اکتبر دستوری از افسران اسراییلی برای شلیک به یک خانه دریافت کرده که در جریان آن 12 نفر از جمله زنان و کودکان کشته شدند.

اظهارات این سرباز اسراییلی به شواهد موجود درباره حمله نظامیان اسراییلی به شهرک نشین ها در روز 7 اکتبر، همزمان با عملیات طوفان االاقصی توسط حماس اضافه می کند.

تاکنون تعدادی از شهرک نشینان اطراف غزه به رسانه ها گفته اند که در روز عملیات طوفان الاقصی هدف حمله نظامیان اسراییلی قرار گرفته اند و روایت آن ها از رسانه ها منتشر شده است.

 در جدیدترین نمونه شبکه 12 اسراییل هفته پیش گزارشی را منتشر کرد که نشان می دهد یک تانک ارتش اسراییل در کیبوتس بییری خانه ای را که نیروهای حماس به همراه اسرای شهرک نشین در آن حضور داشتند را هدف قرار می دهد.

یکی از شهرک نشینان به نام یاسمین بورات که در روز حمله حماس از جشن موسیقی رعیم فرار کرده و در یکی از خانه های کیبوتص بییری مخفی شده بود، به شبکه 12 اسراییل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف سرباز صهیونیست به شلیک به خانه اسراییلی ها در 7 اکتبر

اعتراف سرباز صهیونیست به شلیک به خانه اسراییلی ها در 7 اکتبر