مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:302024-01-20بين الملل

هواپیمایی دلتا لغو پروازها به تل آویو را تا 4 ماه دیگر تمدید کرد


شرکت هواپیمایی آمریکایی دلتا ایرلاینز سومین ناوگان بزرگ هواپیماهای مسافربری جهان، از تمدید تعلیق پروازهایش به سرزمین های اشغالی تا اردیبهشت سال آینده خبر داد.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس: شرکت هواپیمایی آمریکایی دلتا ایرلاینز روز جمعه(30 اردیبهشت) از ادامه لغو پروازهای خود بین فرودگاه تل آویو و فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک تا 30 آوریل 2024 (11 اردیبهشت) و سپس توقف فروش این پروازها در بحبوحه ادامه جنگ در غزه خبر داد.

این شرکت در وبگاه خود ادامه تعلیق رزرو پروازها به تل آویو را در مسیرهای خود از فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا و فرودگاه بین المللی بوستون لوگان تأیید کرد.

خطوط هوایی دلتا قدیمی ترین شرکت هواپیمایی فعال در ایالات متحده و ششمین شرکت هواپیمایی قدیمی در جهان است و همراه با شرکت های تابعه خود از جمله دلتا کانکشن روزانه بیش از 5400 پرواز انجام می دهد و به 325 مقصد در 52 کشور در شش قاره جهان خدمات رسانی می کند.

در صد و ششمین روز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه ارتش رژیم اشغالگر به بمباران این منطقه تحت محاصره ادامه داده است.

رسانه ها اعلام کردند که تمامی ارتباطات تلفن همراه، تلفن ثابت و اینترنت برای نهمین روز متوالی به روی نوار غزه قطع شد که طولانی ترین دوره قطع خطوط ارتباطی از زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمایی دلتا لغو پروازها به تل آویو را تا 4 ماه دیگر تمدید کرد

هواپیمایی دلتا لغو پروازها به تل آویو را تا 4 ماه دیگر تمدید کرد