مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:352023-12-26سياسي

برگزاری اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ،گفت:اجتماع بزرگ با عنوان فرزندان حاج قاسم با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت دبیقی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و مقاومت ، حماسه 9 دی ماه و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اعلام این خبر افزود:آیین نمادین آغازین این طرح روز پنجشنبه هفتم دیماه ساعت 8 صبح همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با تشریح مهمترین برنامه های دهه بصیرت و ولایت در مدارس استان گفت: برپایی ایستگاه هنری و نقاشی با موضوع بصیرت و یاد حاج قاسم در مدارس، اجرای پویش املا و انشا نویسی ویژه دانش آموزان ابتدایی و اجرای شب شعر دانش آموزی از مهمترین این برنامه ها است.

دبیقی افزود: پویش بزرگ عمو قاسم شامل آثار متنوع در زمینه دلنوشته، نقاشی، خطاطی، عکس نوشته، کلیپ کوتاه از بازخوانی جملات سردار دل ها و مسابقه کتابخوانی که در بخش رویداد پیام رسان شاد قرار داده شده از دیگر برنامه های این دهه است.

وی گفت:همچنین نواختن زنگ مقاومت و ایستادگی در مدارس، برگزاری یادواره ها و یادمان ها، اختصاص برنامه های آغازین مدارس به معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد