مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:152024-01-03سياسي

افتتاحیه همایش بانوان تاثیرگذار مازندران در ساری


دبیر همایش ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران به برگزاری دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذار مازندران در ساری اشاره کرد و گفت: افتتاحیه همایش بانوان تاثیرگذار مازندران در روز میلاد حضرت زهرا(س) ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه در ساری با حضور استاندار مازندران، -  ایفاء غبیشاوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)  در 31 استان کشور برگزار می شود.

وی به برگزاری دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذار مازندران در ساری اشاره کرد و افزود: هشت کارگروه در قالب دبیران اجرایی، علمی و داوران به عنوان کارگروه های اصلی این همایش تشکیل شده اند.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: چهار جلسه هم اندیشی با حضور سرپرست مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و اعضای اجرایی برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم  تشکیل شد تا هماهنگی لازم برای مراسم انجام شود.

دبیر همایش ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران یادآور شد: افتتاحیه همایش بانوان تاثیرگذار مازندران در روز میلاد حضرت زهرا(س) ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 13 دی ماه در ساری با حضور استاندار مازندران، جمعی از بانوانی مازندرانی در تالار مرکزی ساری برگزار و همراه با پخش زنده سخنرانی آقای رییسی رییس جمهور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه همایش بانوان تاثیرگذار مازندران در ساری

افتتاحیه همایش بانوان تاثیرگذار مازندران در ساری