مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:002024-01-01اقتصادي

تامین 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای احیای واحدهای اقتصادی


نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی از پیگیری تخصیص تامین مالی بیش از 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات و بیش از 60 هزار میلیارد تومان منابع مالی از طریق فعال سازی ابزار خرید اعتباری در صنعت پتروشیمی از ابتدای دولت سیزدهم برای احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین کارگاه از سلسله کارگاه های روایت یک تجربه به همت مرکز آموزش مدیریت دولتی با موضوع زیست بوم مردمی در نهضت احیای واحدهای اقتصادی با حضور سید امیرحسین مدنی نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی با حضور جمعی از مسئولین کشور برگزار شد.

در این مراسم سید امیرحسین مدنی درباره تجربه شکل گیری نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: پس از حضور در دولت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور باتوجه به مساله تعطیلی برخی واحدهای اقتصادی بخصوص پس از دوران سخت اقتصادی کرونا و از طرفی نیاز دولت برای رشد 8 درصدی اقتصاد، با دستور معاون اول رییس جمهور مسئولیت احیای واحدهای اقتصادی تعطیل و نیمه فعال به بنده سپرده شد.

وی ادامه داد: در ادامه کار به فهم مشترک رسیدیم که کشور دچار معضل شده است و نیاز به یک راهبرد زیست بوم دارد و بررسی کردیم که نهضت احیای واحدهای اقتصادی چه ماموریت هایی را باید ارائه کند و با چه واحد هایی مواجه هستیم ، چه واحد هایی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای احیای واحدهای اقتصادی

تامین 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای احیای واحدهای اقتصادی