مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 11:352024-01-19اقتصادي

قیمت بلیت هواپیما ارزان نشد+جدول


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از ورود مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی و سازمان تعزیرات حکومتی به افزایش قیمت بلیت هواپیما، - درحالی سازمان هواپیمایی کشوری از توقف رای دیوان و مجاز نبودن ایرلاین ها به افزایش بلیت هواپیما خبر داده که شرکت های هواپیمایی بی توجه به این اتفاقات به گرانفروشی ادامه می دهند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پس از ورود مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی و سازمان تعزیرات حکومتی به افزایش قیمت بلیت هواپیما، دفتر دو شرکت هواپیمایی گرانفروش در فرودگاه مهرآباد به طور موقت پلمب شد.

 در ادامه رییس کمیسیون عمران مجلس روز دوشنبه گذشته (25 دیماه) از توقف رای دیوان عدالت اداری در خصوص آزادسازی قیمت بلیت هواپیما خبر داد.

خبری که مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی نیز آنرا تایید کرد.

بیشتر بخوانید سکوت سازمان هواپیمایی شکست/ ایرلاین ها مجاز به افزایش قیمت بلیت نیستند 26 دیماه نیز سرانجام سکوت سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی حمل ونقل هوایی کشور شکسته شد و سخنگوی این سازمان از ابلاغ توقف رای دیوان عدالت اداری به شرکت های هواپیمایی خبر داد.

جعفر یازرلو در این باره گفته بود: سازمان هواپیمایی کشوری نماینده دولت در صنعت هوانوردی غیرنظامی متولی ایمنی پروازهاست و  خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت هواپیما ارزان نشد+جدول

قیمت بلیت هواپیما ارزان نشد+جدول