مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 21:102023-12-27اجتماعي

پیگیری تامین اعتبار طرح های مهم شهری استان و اربعین حسینی


مهدی سلیمی رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور روز چهارشنبه با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی سلیمی رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور چهارشنبه با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دیدار و گفت  وگو کرد.

در این دیدار که روز چهارشنبه در دفتر استاندار کرمانشاه و با حضور معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، معاونان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مدیران کل دفتر فنی و امور شهری استانداری و شهردار کرمانشاه برگزار شد، رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و استاندار کرمانشاه پیرامون مهم ترین طرح های شهری واصلی ترین نیازهای شهرهای استان ازجمله در حوزه اربعین حسینی گفت وگو کردند.

* دیداری رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه  در این دیدار دکتر صحرایی از روی نقشه استان، وضعیت تردد زوار اربعین، مسیرها و تقاطع های پرازدحام، نیازهای شهرهای استان برای میزبانی شایسته از زائران و مهم ترین طرح های و راهکارهای استان را تشریح کرد که با موافقت رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همراه و مقرر شد که اعتبارات لازم برای اجرای این طرح ها در اختیار استان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تامین اعتبار طرح های مهم شهری استان و اربعین حسینی

پیگیری تامین اعتبار طرح های مهم شهری استان و اربعین حسینی