مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 20:002024-01-07سياسي

مدعیان شعار زن، آیا جنایت تروریستی کرمان را ندیدند؟


نماینده دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشته شدن بیش از 50 نفر از زنان د رحادثه کرمان گفت: مشت این دروغگویان که پشت شعار حمایت از زن پنهان شده بودند باز شد و طبل رسوایی آنان به صدا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه د رصحن علنی مجلس شورای اسلامی جنایت تروریستی در کرمان  را محکوم کردند و بر پاسخ کوبنده به عاملان و بانیان این جنایت تاکید داشتند.

تشکیل جلسه برای بررسی ابعاد جنایت تروریستی کرمان محمدرضا پورابراهیمی عضو مجمع نمایندگان استان کرمان خطاب به محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته نامه ای خدمت شما ارسال کردم و در آن خواستم هر چه سریع تر جلسه ای ویژه و فوق العاده با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور وزرای کشور و اطلاعات و شما تشکیل شود تا ابعاد مختلف این جنایت دردناک که دل همه ما کرمانی ها را جریحه دار کرد و همه ما را به غم و اندوه نشانده به صورت ویژه بررسی شود.

کسانی که در فتنه سال گذشته دم از شعار زن می زدند آیا شهادت زنان را در جنایت تروریستی کرمان ندیدند؟   علیرضا سلیمی نماینده دلیجان در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، گفت: متاسفانه برخی خواص ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان شعار زن، آیا جنایت تروریستی کرمان را ندیدند؟

مدعیان شعار زن، آیا جنایت تروریستی کرمان را ندیدند؟