مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:552023-12-27سياسي

دستاوردهای دولت در راستای امید آفرینی تبیین شوند


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی گفت: خدمات و دستاوردهای دولت باید در راستای امید آفرینی و حضور حداکثری در انتخابات برای مردم تشریح و تبیین شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی گفت: خدمات و دستاوردهای دولت باید در راستای امید آفرینی و حضور حداکثری در انتخابات برای مردم تشریح و تبیین شود.

ناصر ناصری جازار، امروز چهارشنبه، 6 دی در هفتمین شورای اداری شهرستان بیرجند با محوریت نماز اظهار کرد: ادارات با تبیین اقدامات دولت و نظام در راستای امیدآفرینی در جامعه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند و مبلغ باشند.

وی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی همیشه در انتخابات گذشته پیشگام بوده اند، پس شایسته ارائه بهترین خدمات هستند و باید مسئولان از هیچ کوششی در راستای حل مشکلات مردم دریغ نکنند.

وی با اشاره به اینکه براساس بیانات مقام معظم رهبری باید حضور حداکثری در انتخابات رقم بخورد، بیان کرد: باید خدمات دولت در راستای امید آفرینی برای مردم تشریح و تبیین شود.

معاون استاندار به گره گشایی از طرح های زیرساختی خراسان جنوبی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: احداث راه آهن، انتقال آب و گاز از زیر ساخت های ضروری و مطالبات مردمی در خراسان جنوبی است که گره گشایی از این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای دولت در راستای امید آفرینی تبیین شوند

دستاوردهای دولت در راستای امید آفرینی تبیین شوند