مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 07:452024-01-01سياسي

اجرای بیش از 6 عنوان ویژه برنامه به مناسبت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی


مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی بیش از 6 عنوان ویژه برنامه توسط این نهاد در استان اجرا می شود.

- احمد فرهادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری به منظور گرامیداشت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه های متنوعی برای جوانان، نوجوانان و اعضا برگزار می کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 13 دی ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور برنامه عصر شعر در شهرستان فارسان با حضور شاعران آیینی و فعالان عرصه کتاب برگزار می شود.

وی افزود: همچنین 12 دی ماه برنامه ای تحت عنوان ویژه برنامه 1:20 به وقت جان فدا با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان با رویکرد تبیین اقدامات ایران در منطقه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد با حضور اساتید برای عموم مردم برگزار می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: تهیه کلیپ، پادکست، برگزاری مسابقه کتابخوانی و پویش یک سفر از جمله برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج  قاسم سلیمانی در سراسر استان است.

پایان پیام/68043


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 6 عنوان ویژه برنامه به مناسبت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی

اجرای بیش از 6 عنوان ویژه برنامه به مناسبت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی