مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:052024-01-12سياسي

آل هاشم: آمریکا در پیام جدیدش به ایران دنبال چیست؟


امام جمعه تبریز با بیان اینکه آمریکا هر روز از سوی نیروهای مقاومت تحقیر شده و چپ و راست ا ز آنها سیلی می خورد، گفت: ارسال پیام درخواست آمریکا مبنی بر مساعدت ایران برای حل فراگیر بحران منطقه نه از روی خیرخواهی است بلکه از روی نیرنگ و ضعف جبهه استکبار برای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر اظهار کرد: در  چندین سخنرانی پیاپی و اخیر رهبر معظم انقلاب دیدیم که ایشان پیاپی به مشارکت قوی تاکید می کنند به طوریکه از نگاه رهبر انقلاب مشارکت و حضور مردم از نحوه انتخاب شان مهم تر است و حتی در دیدار پرشور مردم قم، رهبر معظم انقلاب تاکیداتی در خصوص برخی افراد که سعی بر تضعیف کردن انتخابات دارند داشتند و حتی فرمودند که این افراد با تبلیغات منفی عملا می خواهند مشارکت ستیزی کنند و راهبرد دشمن را دنبال می کنند.

  انتخابات مشروع ترین روش چیدمان قدرت سیاسی و دفاع ترین ایده حمایت از مردم است وی افزود: انتخابات مشروع ترین روش چیدمان قدرت سیاسی و دفاع ترین ایده حمایت از مردم است.

  امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه کاهش مشارکت هیچ منفعتی ندارد جز تضعیف مجریان قانون و ایجاد هرج و مرج در کشور، گفت: اسلام بنای خود را  در مشارکت عمومی گذاشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: آمریکا در پیام جدیدش به ایران دنبال چیست؟

آل هاشم: آمریکا در پیام جدیدش به ایران دنبال چیست؟